Tesi: "La representación del concepto trabajo y su incorporación en las propuestas gerenciales en la Sociedad 5.0: un estudio inferencial a partir del sector creativo y cultural en Colombia"

Descarregar Pdf

El dia 21 de desembre va tenir lloc la lectura de la Tesi Doctoral per part de Juan Guillermo Ocampo Flórez, titulada "La representación del concepto trabajo y su incorporación en las propuestas gerenciales en la Sociedad 5.0: un estudio inferencial a partir del sector creativo y cultural en Colombia”, a la Facultat de Dret, Economia i Turisme, amb direcció de la Dra. Francisca Sanvicén Torné i el Dr. Fidel Molina Luque i tutoria del Dr. José Luis Gallizo Larraz, en el marc del programa de Doctorat en Dret i Administració d’Empreses, amb el Dr. Marcos Alonso Bote Díaz, de la U. de Múrcia com a president del tribunal, la Dra. Marta Trapero Bertrán, de la UdL com a secretària, i el Dr. Giovanny Cardona Montoya, de la Institución Universitaria CEIPA com a vocal.